image/svg+xml
image/svg+xml

1.Ulusal Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamaları Kongresi (EYZ 2021) Katılımı

Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Cemal TOSUN ve yüksek lisans öğrencilerimiz Esra UĞUZ ve G. Gizem ÖZTÜRK 28-30 Haziran 2021 tarihlerinde Harran Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 1.Ulusal Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamaları Kongresi’ne  katılmıştır. Kongrede üniversitemizin ihtisaslaşma alanı kapsamında dekanlığımız tarafından belirlenen anahtar kelimeler ile ilgili olarak;

“Kritik teknoloji alanlarının eğitim araştırmalarında uygulamalarına yönelik makalelerin bibliyometrik analizi” ve Fen bilimleri öğretmenlerine ait mesleğe hazırlık, mesleki deneyim, mesleki gelişim ve iş memnuniyeti değişkenlerinin 8. sınıf öğrencilerinin TIMSS 2019 fen başarı puanları üzerindeki yordayıcı etkilerinin eğitsel veri madenciliği analizi ile tahmin edilmesi” başlıklı sözlü bildiler sunulmuştur.

Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Cemal TOSUN ve yüksek lisans öğrencisi G. Gizem ÖZTÜRK tarafından sunulan sözlü bildiride; YÖK Gelecek Projesi kapsamında belirlenen Kritik Teknoloji Alanlarının (yapay zekâ, veri madenciliği, veri analitikleri, öğrenme analitikleri, derin öğrenme, büyük veri, bulut bilişim, siber güvenlik, robotik eğitim, sanal gerçeklik ve yapay sinir ağları anahtar kelimeleri kullanılarak) eğitim araştırmalarındaki uygulamaları ile ilgili Web of Science (WoS) veri tabanında taranan 3.931 makalenin bibliyometrik analizi yapılmıştır.

Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Cemal TOSUN ve yüksek lisans öğrencisi Esra UĞUZ tarafından sunulan sözlü bildiride ise Türkiye dâhil sınava katılmış 39 ülkenin fen bilimleri öğretmenlerine ait anket sonuçları ve sınava katılan ülkelerin sekizinci sınıf fen başarı puanlarının ortalamaları kullanılarak, fen bilimleri öğretmenlerine ait bazı özelliklerin (mesleğe hazırlık, mesleki deneyim, mesleki gelişim ve iş memnuniyeti) 8. sınıfta öğrenim gören öğrencilerin TIMSS 2019 fen başarı puanları üzerindeki yordayıcı etkileri eğitsel veri madenciliği yöntemleri kullanılarak tahmin edilmeye çalışılmıştır.

  • Temiz Çevre Temiz Toplum

  • “Temiz Çevre, Temiz Gelecek” Projesi ile Sahiller Temizlendi

  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. Sınıf Öğrencilerinden Amasra ve Yalı Bölgesi’nde Çevre Temizliği Etkinliği

  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. Sınıf Öğrencilerinden Çevre Temizliği Etkinliği

  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. Sınıf Öğrencisinin Huzurevi Ziyaretleri Devam Etmektedir

  • Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı "Öğretmenlik Uygulaması II" Dersi Kapsamında Gelişim İzleme Toplantısı Gerçekleştirilmiştir

  • Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı "Öğretmenlik Uygulaması II" Dersi Kapsamında Dönem Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirilmiştir

  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. Sınıf Öğrencilerinden Sevgi Evlerindeki Öğrencilerin Derslerine Yardım

  • İlköğretim Matematik Öğretmenliği 2. Sınıf Öğrencisinden Huzurevine Ziyaret

  • BARÜ 11.Geleneksel Öğretmenim Şenliği'nde Deneylerle Öğreniyorum Etkinlikleri Gerçekleştirilmiştir