TÜBİTAK 2209 Öğrenci Projelerimiz
Türkiye’nin en fazla öğrenci projesi üreten yükseköğretim kurumlarından biri olan Üniversitemiz, “TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destek Programı” kapsamında kabul edilen 52 projesiyle Türkiye’de üçüncü olmayı başardı.
Üniversitemizin bu başarısına bölümümüz öğrencileri de projeleri ile katkı sunmuşlardır. Matematik Eğitimi ABD öğrencileri
- Duygu ÇOBAN’ın, Doç. Dr. Burçin GÖKKURT ÖZDEMİR danışmanlığında “Dijital Öyküler Dünyasındaki Problemler Ve İnfografiklerle Değerleri Kazanan Bireyler Olmaya Hazır Mısın?”projesi
- Oğuzhan GENÇ'in, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa FİDAN danışmanlığında "Matematik Öğretimini Destekleyici Olarak Tasarlanan Dijital Eğitsel Oyunların Ortaokul Öğrencilerinin Ders Tutumuna Ve Motivasyonuna Etkisi" projesi
- Daye Sevde MEKEÇ’in, Dr. Fatih TAŞ danışmanlığında, “Bartomat: Kentimizden Kendimize Matematik” projesi
- Nazife Gül KURMAN’ın, Dr. Pınar AKYILDIZ danışmanlığında “Matematik Öğretmen Adayları Ne Biliyor ve Nasıl Açıklıyor?” projesi
TÜBİTAK tarafından desteklenmeye değer bulunmuştur.
Öğrencilerimizi ve öğretim elemanlarımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.